loading...
به روزترین مرجع کشتی کج و ورزش
تبلیغات شما

جهت سسفارش تبلیغات باشماره ی تلفن ۰۹۳۸۹۳۸۶۱۳۰ یا ایدی WWENEW را ادد کنید.

تبادل بنر

عزیزانی که مایل به تیادل بنر هستند ابتدا بنر مارا در وبلاگشون قرار بدن سپس اطلاع بدن 

تا ما بنرشون رو در وبلاگمان قرار دهیم:


http://www.up.vatandownload.com/images/acp9ewhtt3gttfa0htr.gif


ADRESS:http://www.up.vatandownload.com/images/acp9ewhtt3gttfa0htr.gif

احمد بازدید : 93 شنبه 16 تیر 1403 نظرات (0)

۰۹۳۵۸۳۵xx47

خنگول داشت بلند پروازى مى کرد، با تیر و کمون شکارش کردند.

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

به انسان ها بیش از استحقاق شان محبت کنید

تا خداوند از پشت چشمان آنها به تو لبخند بزند.

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

بزرگترین ضد حال دنیا میدونى چیه؟

کچل مو بکاره اسمش براى حج در بیاد!

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

بر من در و وصل بسته میدارد دوست ، دل را بعنا شکسته میدارد دوست

زین پس من و دلشکستگى بر در او ، چون دوست دل شکسته میدارد دوست

.

.

.

۰۹۳۵۸۵۸xx21

به چشمانت عادت کرده بودم

بادستانت رفاقت کرده بودم

نمی آیی توامشب،کاش دیشب

دل سیری نگاهت کرده بودم

“مریم”

۰۹۳۵۸۵۸xx21

دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هر دو را با هم شکستی

‏”مریم”

.

.

.

۰۹۳۵۸۵۸xx21

وقت رفتنه میدونم،فرصتی نمونده انگار

من جای خدانگهدار،میگم به امیددیدار

“مریم”

.

.

.

۰۹۳۵۸۵۸xx21

مهرازهمه گرفتم،تامهربان بمانینامهربان تورفتی،بادیگران بمانی.

“مریم”

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

عشق آن باشد که خلق را دارد شاد ، عشق آن باشد که داد شادیها داد

زاده است مرا مادر عشق از اول ، صد رحمت و آفرین بر آن مادر باد

.

.

.

۰۹۳۵۸۵۸xx21

خودم گفتم یه راه رفتنی هست
خودم گفتم ولی باور نکردم
دارم میرم که تو فکرم بمونی
دارم میرم دعا کن برنگردم

“مریم”

.

.

.

۰۹۱۹۴۴۳xx55

هوای عاشقی،یارا هوای دیگری دارد*سکوت چشمهای تو،صدای دیگری دارد

چرا یک شب،فقط یک شب نمی آیی به خواب من؟*خیالت شاید این شبها،سرای دیگری دارد

دل من زیر پای تو،به جرم عاشقی له شد*ولی جرم من ای ظالم،سزای دیگری دارد

تو گفتی دوستت دارم،ببین از من مشو دلگیر*دروغ از تو شنیدن هم،صفای دیگری دارد

خدایا گرچه کفر است این ولی،باور کن این شبها*دلم کافر شده،زیرا خدای دیگری دارد…

.

.

.

۰۹۱۹۴۴۳xx55

چون طفل که از تلخی داروست پریشان،با دوست پریشانم و بی دوست پریشان

ابرو به هم آورده و گیسو زده بر هم،چون ابر که بر گنبد مینوست پریشان

مجموعه ی ناچیز من آشفته ی او باد،آن کس که وجودم همه از اوست پریشان

دست و دل من بر سر این سلسله لرزید،در جنگل گیسوی تو آهوست پریشان

با حوصله ی تنگ و دل سنگ چه سازم؟ ،با دوست پریشانم و بی دوست پریشان…

.

.

.

۰۹۱۹۱۱۰xx27

کسی که شهامت قبول خطر را نداشته باشد،در زندگی به مقصود نخواهد رسید. کلی

.

.

.

۰۹۳۵۸۵۸xx21

من که بروم جا برای خیلی ها باز میشود،

انگار توی دلش زیاد جا گرفته بودم.

“مریم”

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

بهترین و جدیدترین اس ام اس های ایران

فقط در سایت پارسیان فان

www.parsianfun.com

.

.

.

 

 

0935835xx47

بى تو ، ساغر بگردش آوردن ، نه سرورى ، نه حال مى بخشد!

بى تو ، مستى ، بجاى بى خبرى ، پاى تا سر ، ملال مى بخشد!

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

راه رفتن خندیدنت،رقصیدن منو کشته کشته ،

چشمک زدنت ، حرف زدنت منو کشته ،

دو تا چشمو سیاه من مکن بیا بیا ،

تو بازم عشوه میرى ناز میکنى

منو کشتى منو کشتى

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

صحبت از آسایش دل ، در مقام عشق نیست

در چنین هنگامه حال مرغ سر گردان خوشست

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

تو چه دانى بمن چه میگذرد؟

که چنین روز و شب ز من دورى من سزاوار مهربانى تو نیستم

جان من ، تو معذورى

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

گفت دیدى؟ که از سرت بیرون کردم اندیشه وفادارى!

گفت دیدى؟ که در تو شد خاموش آتش مهربانى و یارى!

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

بى تو ، باد حیات بخش بهار روح کش تر ، ز ابر پائیز است!

بى تو ، لبخند هر شکوفه بباغ چون سکوت خزان ، غم انگیز است!

.

.

.

۰۹۳۹۶۱۱xx10

بودنم را باور کن حتی اگر در سایه ات پنهان باشم…!

“به یادتم “

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

از عشق تو دریا همه شور انگیزد،در پاى تو ابرها درر میریزد،

از عشق تو برقى بزمین افتادست،این دود بآسمان از آن میخیزد

.

.

.

۰۹۱۹۳۶۰xx62

امام خمینی(ره):

در تمام دنیا در بین رئیس جمهورها و سلاطین و امثال اینها،

یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد، پیدا نمی کنید

آقای خامنه ای یک نعمتی است که خدا به ما داده است.(صحیفه نور)

سالروز آغاز ولایت آیت الله العظمی امام خامنه ای، مبارک باد

.

.

.

۰۹۳۹۷۰۶xx44

زحال من اگر پرسی،بجز دوری ملالی نیست،

ملالی هم اگر باشد تو خوش باشی خیالی نیست،

نمیدانم که در خاطر بری نام مرا یانه،

ولی این را بدان هرگز خیالم از تو خالی نیست…

مریم.

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

گر عاشق عشق ما شدى ، اى مه رو $ بیرون شو ازین شش جهت تو بر تو

در روتو درین عشق ، اگر جویایى $ در بحر دل آ ، چه باشى اندر لب جو

.

.

.

۰۹۳۹۸۲۱xx83

خانه خراب تو شدم به سوی من روانه شو /  سجده به عشقت میزنم منجی جاودانه شو

ای کوه پر غرورمن سنگ صبورتومنم / ای لحظه سازعاشقی عاشق باتوبودنم…

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

بهترین و جدیدترین اس ام اس های ایران

فقط در سایت پارسیان فان

www.parsianfun.com

.

.

.

0935835xx47

ترا براى وفاى تو دوست میدارم * و گرنه دلبر پیمان شکن فراوانست

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

این چه رازى است ، که هر روز در آئینه صبح

رنگ مخلوق خدا ، زردتر از پیشین است

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

هرچه گشتیم ، در این شهر نبود اهل دلى

که بداند غم دلتنگى و تنهائى ما

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

تو یار دیگرى و ، من هنوز عاشق تو

کجا محبت از این بیشتر توانى دید

.

.

.

۰۹۳۸۴۷۹xx53

مردزندانی میخندد شاید به زندانی بودن خویش یا شاید به آزادی من،

راستی زندان کدام سوی میله هاست؟ (چگوارا)

.

.

.

۰۹۳۸۴۶۲xx29

هربارکودکانه‎ دست‎ کسی‎ راگرفتم‎ گم‎ شدم‎.

آنقدرکه‎ درمن‎ ترس‎ ازگرفتن‎ دست‎ کسی‎ هست‎ ترس‎ از‎ گم‎ شدن‎ نیست‎…

.

.

.

۰۹۱۱۹۵۹xx00

بیاکلاغ پربازى کنیم:روزهاى بى توپر،فکربى توپر،بی توبودن پر،فقط تونپر

.

.

.

۰۹۱۱۹۵۹xx00

اگر زمانی متوجه شدی کسی به تو نیاز دارد نازت را با نیازش معامله نکن.

.

.

.

۰۹۱۹۸۶۵xx93

تنها پاسخ برای نفرت عشق است, هر چیز دیگری شما را نابود می کند. وین دایر

.

.

.

۰۹۱۹۸۶۵xx93

انیس کنج تنهایی کتاب است

فروغ صبح دانایی کتاب است. جامی

.

.

.

۰۹۳۵۴۵۵xx79

شکسپیر میگه:
هر از گاهی برای آنکه دوستش میداری

نشانه ای بفرست تا به یادش آوری که هنوز برایت عزیز است.
…واین آن نشانه است.‏

u&s

.

.

.

0939749xx35

چودیدم روی ماهت دلم شدمبتلایت،نمیدانم چه سریست که میمیرم برایت!

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

اندر سر من خیال عشقت

هر روز که هست در فزون باد

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

بهترین و جدیدترین اس ام اس های ایران

فقط در سایت پارسیان فان

www.parsianfun.com

.

.

.

0935835xx47

تبسم شیرین عشق گوشه اى از نگاه خداست. تنها به نگاه او میسپارمت.

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

زندگى حکمت اوست ، چند برگى تو ورق خواهى زد

مابقى را قسمت… قسمتت شادى باد.

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

آواز تو بشنوم خوش آوازه شوم،چون لطف خدا بیحد و اندازه شوم،

صد بار خریده اى و من ملک توام،یکبار دگر بخر که تا تازه شوم

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

بر یاد لبت لعل نگین میبوسم،آنم چو بدست نیست این میبوسم،

دستم چو بر آسمان تو مى نرسد، میآرم سجده و زمین میبوسم

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

امشب که بلرزید دل و بغض صدایت آرام روان گشت

دلت سوى خدایت رفتى به در خانه آن قاضى حاجات یادآر مرا ملتمس لطف و دعایت

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

یه ضرب المثل روسى میگه:

” یراکرس هک نک لوبق مزیزع.” معنایش اینه که ” تو برام عزیزترینى”

جالب اینه که اگه اینو از آخرم به اول بخونى دقیقا همین معنا رو میده

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

بهترین مترجم کسى است که سکوت دیگران را ترجمه کند.

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

دوست ، فردى است که آهنگ قلبت رو میدونه

و میتونه وقتى تو کلمات رو فراموش میکنى اونا رو واسه ات بخونه.

.

.

.

۰۹۳۹۳۲۰xx32

هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست

شب خواب پیتزا میبینی؛ نخند یک نفر

کوتاهی کرد شب خواب سیب زمینی دید !

.

.

.

۰۹۳۹۸۲۱xx83

کاش مانند قطره اشکی بودم که در گوشه چشمانت

بدنیا آمدم و در گونه ات زندگی می کردم

و در گوشه لبانت جان می سپردم.

.

.

.

۰۹۱۱۷۹۷xx90

حتی فکر داشتنت واسه من آرامشه،

شوق دیدنت عزیزم منو هر جا میکشه،

من تو رو تا ته  دنیا عاشقونه دوست دارم،

تو رو انگار خدایی بی بهونه دوست دارم،

جز عشق تو تو قلب من  هیچی دیگه جا نداره،

وقتى تو دنیامی دلم کاری با دنیا نداره… ®

.

.

.

۰۹۳۹۸۲۱xx83

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است،

نام او پرچم انقلاب،راه او راه انقلاب و اهداف او ، اهداف این انقلاب است

.

.

.

۰۹۱۷۳۰۹xx85

به دلیل پشت سر گذاشتن روز زن و گذشتن خر از پل

و همچنین گران شدن اجناس و تورم،

امسال روز مرد، یوم الشک اعلام شد!

.

.

.

۰۹۳۹۷۹۴xx90

فروغ ساحل شبهای من باش،طلوع طالع فردای من باش،

در این فصل خزان زندگانی امید فردای من باش

.

.

.

۰۹۳۹۸۲۱xx83

اندیشمندی می گوید:

” آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای ،

از این آشفته ام که دیگر نمیتوانم تو  را باور کنم”

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

به همانقدر که چشم تو پر از زیبایى است،

بى تو دنیاى من اى دوست پر از تنهایى است.

.

.

.

۰۹۳۵۸۳۵xx47

مردان خدا پرده ى پندار دریدند* یعنى همه جا غیر خدا یار ندیدند*

هر دست که دادند از آن  دست گرفتند* هر نکته که گفتند همان نکته شنیدند

.

.

.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار چه کسی هستید؟
    محل تبلیغات شما
    http://s1.picofile.com/file/7283604080/011.gif
    قهرمانان فعلی WWE

    http://up.vatandownload.com/images/0d7bdsszlytg9rw8k2if.jpg

    برنامه های مورد نیاز

    IDM
    IDM 6.05 Build + Crack

    http://s1.farasong10.us/Farshad/Programs/ax/idm.png

    JetAudio
    JetAudio.v8.014.Plus

    /img/JetAudio.jpg

    Firefox
    Mozilla Firefox 4.0.1

    K-Lite Codec
    K-Lite Codec Pack 710 Mega

    WinRAR
    WinRAR 3.80 Final

    KMPlayer
    3.0.0.1440 Final

    Yahoo Messenger
    Y!Messenger 10.0.0.1264

    آمار سایت
  • کل مطالب : 651
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 674
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,656
  • بازدید ماه : 1,656
  • بازدید سال : 19,385
  • بازدید کلی : 133,328
  • کدهای اختصاصی
    تقویم پیپر ویوها


     

    WWE Pey-Per-Views

    WrestleMania ....... 2012.04.01

    Extreme Rules .....  2012.04.29

    Over The Limit .....  2012.05.20

    _____________________

    TNA Pey-Per-Views

    Victory Road ......   2012.03.18

    LockDown .........   2012.04.15

    _____________________

    UFC Pey-Per-Views

    UFC 145 .............  2012.03.24

    wallpapers

    کسهای جدید جایگزین شدند

    سایز اصلی با کلیک روی عکس

    http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2010/058/1/4/the_undertaker_reaper_wwe_by_xxsoultakingfreakxx.jpg

    :::::::::::::::::::::::

    http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2010/131/f/6/Randy_Orton_Wallpaper_by_ravennrichards.jpg

    :::::::::::::::::::::::

    http://www.pic.iran-forum.ir/images/whp9p9t3vd9fous6z79.jpg

    ::::::::::::::::::::::::::

    http://www.kupywrestlingwallpapers.info/wallpapers/the-miz-awesome-wallpaper-preview.jpg

    ::::::::::::::::::::::::::

    :::::::::::::::::::::::::::

    :::::::::::::::::::::::::::::

    ::::::::::::::::::::::::::::

    :::::::::::::::::::::::::::

    :::::::::::::::::::::::::::::

    :::::::::::::::::::::::::::::